Jag-Lyckas

Alla inlägg den 20 september 2008

Av En Dag - 20 september 2008 20:59

De är inte bara jag som ska ha ett ansiktslyft.. Nu är det bloggens tur!


Vad tycks?

Av En Dag - 20 september 2008 17:22

Jag mår oförskämt bra....
F. köpte ett maxmål på väg hem idag.... De doftade ljuvligt men de va härligt att kunna tänka, den dagen jag blir sugen och längtar efter ett sånt,  då kan jag köpa mej de.
Inte bara för att - de luktar och frestar mej!

´De känne kanon härligt att kunna luta mej fram i bilen och stoppa kudden bakom ryggen utan att vara så späkt i magen att man kvävs av den där lilla rörelsen.
Skönt att inte vara så trött att man ligger i koma på soffan och hoppas orka röra sig så att jag får tag i teve dosan för att byta kanal.
Skönt att inte gå som en zombie av sockerkicken-utan känna att jag mår så bra!

Av En Dag - 20 september 2008 08:53

De känns verkligen i kroppen att det händer ngt :)
I dag ska jag känna mej piggare - står de..... och jag känner mej klarare i knoppen och piggare.
Ska bli spännande att rida ut den här dagen.
På måndag, då är de våg dag!

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Omröstning

Jobbar du med positiva tankar under kostförändring?
 Jobbar?
 Ja självklart, kan man låta bli?
 Nej för helskotta, vem orkar de?
 En sak i taget, först maten sen tankarna

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11
12
13
14
15
16 17 18 19 20 21
22 23 24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2008 >>>

LCHF

Kategorier

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok

Vikt


Ovido - Quiz & Flashcards