Jag-Lyckas

Alla inlägg den 19 september 2008

Och

Av En Dag - 19 september 2008 20:09

Å jag som var så nervös för den här dagen...... pust, jag klarade mej!
Nu ska jag ta och sova på söta örat för de är en ny dag i morgon... *
Har smygväkt mej idag.... å de ser hyffsat ut... ska bli spännande att se hur de ser ut på måndag när de har gått en vecka och jag har gått in i ketos...
De ska jag göra i morgon om allt ska stämma.... funderar starkt på att köpa såna här ketos stickor för att kolla om de funkar.

Gonatt världen

Av En Dag - 19 september 2008 15:57

Men inte så att jag känner att de här ska spåra ur... eller kanske inte direkt hungrig, men sugen.
Har suttit och matat My idag... mmm de där bananen va inte långt ifrån att bli slukad hehe,,, tur att jag älskar mitt barnbarn

Av En Dag - 19 september 2008 08:48

Vilken sköning... om ni missade "jag blev full på min coca-cola" får ni chansen att se den här....


http://www.tv4.se/1.283438?videoId=1.629373

Av En Dag - 19 september 2008 07:46

Har sovit oroligt i natt och drömt jättemycket men inget hemskt. Har börjat dagen med en påse kakao och känner mej mätt, konstigt nog..
Nu är de ju den här tredjedagen som jag har gruvat mej för. Men jag känner mej inte ett dugg vacklig ännu och har bestämt mej för att inte kliva på vågen idag om jag kan låta bli för att inte behöva känna den här hemska känslan - men va de inte mer- jag kan vara jävlig mot mej själv och de tänkte jag inte unna mej idag  hahahaha..

Jag har suttit och läst bloggen VIKTAT- de skulle kunna vara jag själv som skrivit den... Vilken insiktsfull människa och va duktig hon är på att sätta ord på känslor, hon uttrycker saker som jag har känt men ser nu hur jag skulle ha kunnat uttrycka mej!
Helt otroligt!
Jag tog mej friheten att lägga en länk till henne, väl värt ett besök!

Jag dricker vatten i mängder!


Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Omröstning

Jobbar du med positiva tankar under kostförändring?
 Jobbar?
 Ja självklart, kan man låta bli?
 Nej för helskotta, vem orkar de?
 En sak i taget, först maten sen tankarna

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11
12
13
14
15
16 17 18 19 20 21
22 23 24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2008 >>>

LCHF

Kategorier

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok

Vikt


Ovido - Quiz & Flashcards