Jag-Lyckas

Alla inlägg den 8 november 2008

Av En Dag - 8 november 2008 11:48

Jag är lycklig!
Pulver dieten verkar hålla sig på rätt sida och de peppar mej!
Jag tänkte försöka fram tills sista veckan i november för då ska jag ta mej en tripp ut i Sverige och förkovra mej lite.
Jag har en hemlig sida av mormor som jag inte har skrivit ngt om i bloggen för jag har inte tyckt att den har med "vikten" att göra men den har ju med vikten av mej själv och mitt mående att göra,så nu har jag tänkt komma ur garderoben.


Min hobby är den andliga delen av livet som bland annat medium, healer,  spåkärring, sierkska med andra ord.
Och naturligtvis får man en del förtroenden och känslig som jag är så drar jag mycket in i hjärtat i stället för att låta de stanna vid örat, många gånger.
Men nu tänker jag lägga mer focus på mej själv ett tag och försöka balansera till den delen av mej.
Håll tummen, för magen är inte go å dras mé
I helgen ska jag träffa några likasinnade för att umgås och njuta lite... de kommer att bli en utmaning för många gånger så vill man "fika" men planen är SMAKSATT VATTEN... de är ju som sagt inte en livstid jag tänker dricka pulver, utan tre veckor i november.... de borde funka!

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Omröstning

Jobbar du med positiva tankar under kostförändring?
 Jobbar?
 Ja självklart, kan man låta bli?
 Nej för helskotta, vem orkar de?
 En sak i taget, först maten sen tankarna

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2008 >>>

LCHF

Kategorier

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok

Vikt


Ovido - Quiz & Flashcards