Jag-Lyckas

Alla inlägg den 4 mars 2008

Av En Dag - 4 mars 2008 19:38

Innan du överväger vad du skall äta och dricka, bör du överväga vem du skall äta och dricka med.

Nuet- är det enda vi har, så kasta inte bort det


Carpe Punktum:- Fånga Nuet -

Av En Dag - 4 mars 2008 14:23

Vilken helg!
För ngn vecka sedan så ringer en vännina och är förtvivlad. Hon hade tidigare i år gjort en misslyckad flytt från östersund ner till skåne.
Fick hemlängtan till norrland och lämnade så gott som allt och flyttade upp. Men nu var det färdigmagasinerat och dags att hämta grejerna, de va bara problem med att hitta chaufför å de var där jag kom in i bilden.
Tog tåget upp till östersund och hämtade flyttbilen och på fredagmorgon åkte vi mot gbg för att sova över där och åka vidare på lördagmorgon.
Halva vägen var det fint väder men sen har det stormat, regnat, snöat och vi hann även passera riktiga sommarlandskap på vägen.
Kanon att få uppleva alla skiftningar som moder natur ger oss.

När vi var hemma i östersund på söndagmorgon för att parkera och lasta av så måste vi först passera ett valv (som dom byggt ett tak över för att komma fram till porten å lossa alla grejer. De vara bara de att dom glömt att skriva takhöjd och även gjort snedtak så vi kom in till hälften innan vi körde fast och rev skiten.
Så nu väntar vi på att få höra vad vi blir skyldig för skadegörelsen.

SUCK!
Ingen kom till skada som tur va!
OCh jag lyckades hålla mej på rätt sida när det gällde vikten och ser att jag har lyckats gå ner trots att jag ätit ute och även snedseglat när det gäller godis som är min akilleshäl

Idag är jag såååå hungrig att jag slängt in ett halvkilo kyckling i ugnen så får se vad jag ska göra av de mer än att bara äta!


Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Omröstning

Jobbar du med positiva tankar under kostförändring?
 Jobbar?
 Ja självklart, kan man låta bli?
 Nej för helskotta, vem orkar de?
 En sak i taget, först maten sen tankarna

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3 4 5 6 7 8
9
10
11 12 13 14
15
16
17
18 19 20
21
22 23
24
25
26
27
28 29
30
31
<<< Mars 2008 >>>

LCHF

Kategorier

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok

Vikt


Ovido - Quiz & Flashcards