Jag-Lyckas

Alla inlägg den 24 februari 2008

Av En Dag - 24 februari 2008 21:44

Gokväll Världen!
Började dagen med att svara i telefon där min yngsta dotter "E" ville att vi skulle ut och ta vara på solen med en morgonpromenad.
Väckte F som låg och drog sig efter nattens hemskheter och sen var det bara upp och dricka ett glasvatten och ut med i solen.
Stavgång i en timme och sen en efterlängtad frukost av gröt och hårdmacka med mager salami, tomat och keso.

Efter de så ringer mina goa vänninor och ville att vi skulle ut på IKEA- det blev en hel mysig dag.
Hittade billiga skor till mej, både fin skor  och jympa dojjer.
Stövlar till My :)

Vi åt middag där ute med lax och rotsakspytt... Gott och härligt med viktväktarna som lär en hur man ska äta även fast man är ute.
Både jag och dottern, blev mätt och inget fuskande-
Väl hemma hade E bakat kanelmuffins- så de blev fika och gotteligott! Hon är för härlig ... diskat, bakat och mysigt med tända ljus när vi kommer hem.

Efter de så blev det en kvarts stavgång som avslutning på den här dagen.
Livet är Gott!

Av En Dag - 24 februari 2008 11:29

Godmorgon Världen!

Vaknade i natt av att telefonen ringde, fyy det är en mardröm för man vet aldrig va det gäller när det ringer på natten. De va ngn som stog och bankade på rutan hos äldsta dottern ( vi bor båda längst ner) och inte gav upp!

Slängde på mej kläderna och sprang i väg.... såg ngn på håll men när jag kom närmare var de ingen där.
Skönt!
Halvägs hem så ringer F och vill att jag ska möta henne för det kändes för otryggt att vara själv.
Bra beslut!

Man kan inte sova när man känner sig jagad så det var de enda rätta.
Skönt för mej att få rå om henne en stund...
Lugn och ro har ingen dött av!


Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Omröstning

Jobbar du med positiva tankar under kostförändring?
 Jobbar?
 Ja självklart, kan man låta bli?
 Nej för helskotta, vem orkar de?
 En sak i taget, först maten sen tankarna

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19 20 21 22 23 24
25 26 27 28
29
<<<
Februari 2008 >>>

LCHF

Kategorier

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok

Vikt


Ovido - Quiz & Flashcards