Jag-Lyckas

Alla inlägg den 11 december 2010

Av En Dag - 11 december 2010 16:09

Fanny hade gjort en egen kreationstårta... jättefin och jag smakade en tre milimetersbit men höll mej sen till min kesogrädde med blåbär och hallon som va superdupergo- attans att jag inte tog en bild på de.
Måste bli bättre på att föreviga mina dagar med foton.


En jättefin förmiddag hos Fanny som blev uppvaktad rejält.


Go Tjejen... Grattis igen på 10 års dagen   


   

Av En Dag - 11 december 2010 10:39

Idag är ingen vanlig dag för idag är det Fannys födelsedag - Hurra hurra hurra och grattis.
Att lösa det här med frestelser som tårta är har jag tänkt att jag tar med mej lite vispgrädde och keso och blandar i lite bär med vaniljsocker.
Hoppas de kommer att smaka  - TÅRTA 
Här är födelsedagsbarnet till vänster och min dotter till höger....
 
här är en bild på mig ( längst fram - och här var jag minst 10 kg smalare än idag..) och syrran och hennes äldsta dotter..
På väg till finland och mumindalen...  


   

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Omröstning

Jobbar du med positiva tankar under kostförändring?
 Jobbar?
 Ja självklart, kan man låta bli?
 Nej för helskotta, vem orkar de?
 En sak i taget, först maten sen tankarna

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2010 >>>

LCHF

Kategorier

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok

Vikt


Ovido - Quiz & Flashcards