Jag-Lyckas

Alla inlägg den 12 december 2009

Av En Dag - 12 december 2009 15:00

en slags samanslagning av lunch och middag,...
Det blir Lax och en röra på creme fraiche och feta ost... och skjuts å in i ugnen.. till de potatis och sallad....

Nu är det julpysslande för hela slanten... rätt mysigt att bara strosa på i sin egen takt

Av En Dag - 12 december 2009 03:07


Nattsuddar.... Har suttit och slagit in julklappar som jag annars brukar göra "natten" före julafton.
Men nu tänkte jag "sovaöver" hos My och få se hennes glada min när tomten varit där på julaftonsmorron och lämnat paket.
Så då får man så lov att planera lite bättre. Så nu är det gjort.
Docksäng
Docka
Ritmatta
och mycket mycket mer, ska prinsessan få i paketen....


Är så glad över att Erik vann Idol. Har hejjat på honom sen han fick Guldbiljetten och han är verkligen en värdig vinnare.

Men Calle var också en härlig kille med speciell röst så det v ar inte enkelt.. De lär gå bra för bägge grabbarna, lita på mej!


http://www.youtube.com/watch?v=_Cm5c6hxSjU


Va iväg och handlade idag.. bara nyttigheter så att man inte glider i väg i ngt sug som jag inte är mogen att hantera än.
Men de går otroligt bra med PP programet... jag är överaskad över att det kan funka så bra. Så nu får man inte för självgod och tro att allt  sköter sig själv så man lägger ner garden och slappnar av för tidigt.. De vore ingen hit precis...




Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Omröstning

Jobbar du med positiva tankar under kostförändring?
 Jobbar?
 Ja självklart, kan man låta bli?
 Nej för helskotta, vem orkar de?
 En sak i taget, först maten sen tankarna

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2009 >>>

LCHF

Kategorier

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok

Vikt


Ovido - Quiz & Flashcards