Jag-Lyckas

Alla inlägg den 7 december 2009

Av En Dag - 7 december 2009 18:08

   MMm har fått lite julstämmning idag.
Jag , döttrar, systerdotter och dotterdotter bakade lite pepparkakor,lyssnade julmusik och tände lite ljus.
Tänk va de pirrar till i själen på en sån gång.
Mys!

Sen blev de saft till de mindre och kaffe till mej.
Jag älskar de nya programet som tillåter utsvävningar på det här sättet och att man ändå kan baka, fika och mysa.
För de är en stor del av livet vad man än kan tycka..


Eller

All glädje utan rotmos är konstlad glädje

 

Av En Dag - 7 december 2009 14:27

Klev upp å väckte tuppen i morse. Hade en tandläkartid 08.20 och i min värld är det jätte tidigt.
Sen har jag varit helt väck fram tills nu... bedövningen tog från öra till haka och tungan var under några timmar, ett minne blott.

Men nu börjar jag piggna på mej..

Pointsräknandet har flutit på otroligt bra och jag är glad glad glad för de...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Omröstning

Jobbar du med positiva tankar under kostförändring?
 Jobbar?
 Ja självklart, kan man låta bli?
 Nej för helskotta, vem orkar de?
 En sak i taget, först maten sen tankarna

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2009 >>>

LCHF

Kategorier

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok

Vikt


Ovido - Quiz & Flashcards