Jag-Lyckas

Alla inlägg den 2 december 2009

Av En Dag - 2 december 2009 08:35

NU - ska jag i väg på invägning på VV och igår fick jag tiden för första besöket till kirurgen och Gastric by pass operationen.
Klart som sjutton att jag ska göra rycket med VV.

De som kan hindra mej är att jag faller i gropen med skam, rädsla och självhat - för de är ju de som det handlar om,  av tidigare misslyckanden.


Rädd att inte känna igen signalerna
Rädd att  falla för mina egna tankar
Rädd att sjunka ner i känsloträsket

Rädd för  "bara den här gången"
Och så många många mer sjuka tankar.....

Men nu har jag dom här "svart på vitt" och NU är jag medveten    

Taggad av de nya programmet och med operationen som jag igentligen inte vill göra i bak nacken.
LETS Gooo!

Av En Dag - 2 december 2009 00:28

  


I morgon är det "nytt" besök på viktväktarna igen... whis me luck!

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Omröstning

Jobbar du med positiva tankar under kostförändring?
 Jobbar?
 Ja självklart, kan man låta bli?
 Nej för helskotta, vem orkar de?
 En sak i taget, först maten sen tankarna

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2009 >>>

LCHF

Kategorier

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok

Vikt


Skapa flashcards