Jag-Lyckas

Alla inlägg den 31 oktober 2008

Av En Dag - 31 oktober 2008 17:58

Gud har svingat sin trollstav över mej, det har jag förstått.
Mitt liv ÄR SÅÅÅ GOTT och Så Bra.... För ngt år sen, hade jag aldrig vågat tro att det skulle ta den här vändningen, som det har gjort.
Men jag har verkligen inget att klaga på, goda vänner, jag lever gott och har världens finaste familj och goaste barnbarn.

Har råd att unna mej lite över de vanliga och har råd att göra saker som jag vill prova på.
Resa utomlands, bjuda ungar och familj på lite gott.
I morgon ska jag iväg till en vännina och fira halloween och bara mysa...

Vill bara dela med mej av mina tankar, för ibland riktar vi blicken lite för långt bort och glömmer bort de nära tingen och de som betyder mest, Kärleken till livet och sina närmaste.
Tack- för alla goda ting jag har i mitt liv!

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Omröstning

Jobbar du med positiva tankar under kostförändring?
 Jobbar?
 Ja självklart, kan man låta bli?
 Nej för helskotta, vem orkar de?
 En sak i taget, först maten sen tankarna

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21 22
23
24 25
26
27
28
29
30 31
<<< Oktober 2008 >>>

LCHF

Kategorier

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok

Vikt


Ovido - Quiz & Flashcards