Jag-Lyckas

Alla inlägg den 11 september 2008

Av En Dag - 11 september 2008 12:20

Min blogg har blivit nominerad ! Och enligt reglerna ska jag också nominera 7 bloggar.

Regler för detta kommer nedan:

Här kommer reglerna på engelska:

1. The winner can put the logo on her blog.

2. Link the person you received your award from.

3. Nominate at least 7 other blogs.

4. Put links of those blogs on yours.
5. Leave a message on the blogs of the girls/boys you've nominated

Jag blev nominerad av Tittis blogg

De jag nominerar är:
Mitt liv som viktväktare
tiny
Fröken Finemang
Bantar Britta
Brajt
Sockerpinglan
Fridas blogg
(länkarna till de nominerade hittar ni i min länklista till höger)

Av En Dag - 11 september 2008 08:39

Isch... avskyr tidiga mornar när man måste kliva upp,... vilken skillnad de är när man måste eller när man vaknar av sig själv.
Ska ordna med ngra detaljer inför Emsas flyttning och då kan man inte ligga på söta örat hela dan, bara å ta skeden i vacker hand.
Efter olyckan igår så hoppar hon på kryckor nu, de är synd om henne.
Tur i oturen att hon inte bor på tredje vån. än... så de hinner läka med ledbandet innan hon flyttar in i "eget hushålle" som Lotta på bråkmakargatan säger.

Pratade med Fkassan igår och fick klartecken att få jobba lite... känns skönt att få börja visa vem jag är och vad jag kan "helt lagligt"
Jag måste ha världens bästa handläggare... så känns de i dag!

Så nu blir det att smyga igång och se om de finns ngn grund för min verksamhet. Jippie!

Till frukost blev de rågkuse/delikatess och makrill =6,5 p

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Omröstning

Jobbar du med positiva tankar under kostförändring?
 Jobbar?
 Ja självklart, kan man låta bli?
 Nej för helskotta, vem orkar de?
 En sak i taget, först maten sen tankarna

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11
12
13
14
15
16 17 18 19 20 21
22 23 24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2008 >>>

LCHF

Kategorier

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok

Vikt


Ovido - Quiz & Flashcards