Jag-Lyckas

Alla inlägg den 4 september 2008

Av En Dag - 4 september 2008 13:52

Vilken rivstart de blev på morgonen... telefonen ringer, samtidigt som mobilen ringer och alarmet går.... Ngn måste ha velat skämta med mej :)
Upp kom jag i alla fall, garanterat!
Drog på mej myskläderna och gick och möte min promenadvän och allti i allo och njöt av solen som glittrade på havet och den mjuka vinden som förförde oss med alla dofter av hav och sol:)
Världen charmade mej totalt idag.
Efter en kort promis gick vi hem och fikade... gott va de!
Öb signalerade i reklambladen att de fanns billiga overaller till My- så klart hon ska ha en. Nu när hon börjat på dagis så behöver hon säkert två /tre stycken till vintern.
Lunchen idag blev ett besök på Max-minimål..... gott och onyttigt men ändå mat och variation...de är därför jag är viktväktare å inte en som "går på pulver" *lägg märke till dubbelmeningen*



 

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Omröstning

Jobbar du med positiva tankar under kostförändring?
 Jobbar?
 Ja självklart, kan man låta bli?
 Nej för helskotta, vem orkar de?
 En sak i taget, först maten sen tankarna

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11
12
13
14
15
16 17 18 19 20 21
22 23 24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2008 >>>

LCHF

Kategorier

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok

Vikt


Ovido - Quiz & Flashcards