Jag-Lyckas

Alla inlägg den 3 september 2008

Av En Dag - 3 september 2008 23:41

Skärp dig. Ryck upp dig. Sluta gnäll.

Jaja, illamående och tung mage har ingen dött av.
Det är bara att resa sig, igen och igen och igen.
Det är det som gör skillnaden mellan en förlorare och en vinnare.
Att man ALLTID reser sig.
För när man slutat att resa sig. Då har man förlorat.
Och jag är inte typen som förlorar.

Inte mot övervikten.
Och inte heller kampen mot höstdepp.
Och inte heller mot what ever.
Bara för att man trillat över kanten och slagit sig lite i fallet på väg ner i gropen så behöver man inte ligga där för evigt.


De här stämde så bra in på mej, så jag bara måste BEHÅLLA den

My

Av En Dag - 3 september 2008 22:26

Är de du som är söt eller har jag bara fått en sockerbit i ögat?

Av En Dag - 3 september 2008 22:12

Grytbitar, potatis och ungsrostade grönsaker... gott...

För pointsen som blev kvar idag så köpte jag Godis.... sötsuget fick sitt och jag är inom ramen.

De är de bästa med vv att de finns möjglighet att få stilla sockersuget.

Av En Dag - 3 september 2008 15:04

Har röjt här hemma, en aning i alla fall.. mycket återstår, skulle vilja slita ut allt ur garderoberna och damma, slänga och göra fint.

Har chattat med min lilla dotterdotter, My på msn idag hihihi... hon skrev så här ---->

N x bnjh vc mj JNH+CV ,

-.,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,-.-. m 1,'__20-
Tänk att vara så liten och såååå klok.... fler borde ta efter...

Till lunch blev de köttfärsbiffar, potatis, lök och keso.. Mums, annat än pulver de!

Av En Dag - 3 september 2008 09:40

Har sovit som en klubbad oxe i natt efter all härjning i går kväll. Vaknade med en rivstart i morse och slängde mej ut i tvättstugan och tog vid där jag slutade igår.
SEN frukost och loggade in på blip för att spela en fia.
E. Sover fortfarande.

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Omröstning

Jobbar du med positiva tankar under kostförändring?
 Jobbar?
 Ja självklart, kan man låta bli?
 Nej för helskotta, vem orkar de?
 En sak i taget, först maten sen tankarna

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11
12
13
14
15
16 17 18 19 20 21
22 23 24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2008 >>>

LCHF

Kategorier

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok

Vikt


Ovido - Quiz & Flashcards