Jag-Lyckas

Alla inlägg den 29 augusti 2008

Av En Dag - 29 augusti 2008 23:53

En bra dag kan jag säga, med dagen i backspegeln.

Var till A och S och fick lite kaffe och en pratstund och sen ringde tjejern och vi var ut och  nattkörde lite och tittade på byn.
När jag gick in på macken en sväng så träffade jag en gammal barndomskompis lillebror ( om man nu kan säga de om en 40 årig gubbe) Jättekul att träffa på han och höra hur livet var för dom, jag har tänkt mycket på dom under många år och funderat på hur dom har det.
Han kör tankbil och har två tjejer i tonåren- konstigt- när man tycker att han borde vara en liiiiiten palt, fortfarande.. hmm.. alla åldras utom jag *fniss*

natti natti

Av En Dag - 29 augusti 2008 19:00

Atkins eller Low Carb va ju verkligen jättebra..... men jag blev helt enkelt för tung i huvudet av allt fett.
Skallen funkade inte men magen var jättenöjd... och om man har den hobbyn/livsstilen som jag har så måste skallen vara uppkopplad mot högre höjder i mellan åt, så de här fick jag lägga åt sidan.

Nästa grej för att bli av med bukfettet blir Cambridgemetoden... *gnuggar händerna* Fick tipset av F. som blivit av med 15 kilo i rasktakt, så va sjutton, jag testar de för att få en rivstart och sen blir de VV som får ta över när jag känner att jag vill börja äta igen.

Åkte i väg en snabbis till Rusta för att köpa en ny våg eftersom den gamla dog under tyngden och vågnojjan (hihi) nu är det nästa våg som har en maxvikt på 180 kg om de skulle krisa sig *ironi*

Träffade M.  och dottern E på Café Charm och tog en fika där ,vatten och en kopp kaffe fick de bli för mej, jag gråter inte.
På vägen in så ringer A. och vill ha mej med på Open Mind i kväll, sååååå typiskt!
Jag vill så gärna gå men det funkar ju inte att gå ut och INTE ta en ÖL eller sjutton, så jag passade tills de här är över.
Nu satsar jag fullt ut och sen kan jag göra vad jag vill efter de här veckorna.
Vill bli stark i det här och se att de funkar och inte börja med att ta en "unna mej" dag, när jag knappt har satt i gång.

Dagens smaker blev :
Frukost - Choklad *god*
Lunch- Kyckling *funkar*

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Omröstning

Jobbar du med positiva tankar under kostförändring?
 Jobbar?
 Ja självklart, kan man låta bli?
 Nej för helskotta, vem orkar de?
 En sak i taget, först maten sen tankarna

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12 13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29 30 31
<<< Augusti 2008 >>>

LCHF

Kategorier

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok

Vikt


Ovido - Quiz & Flashcards