Jag-Lyckas

Alla inlägg den 25 augusti 2008

Av En Dag - 25 augusti 2008 14:16

Naturligtvis när man vill ha koll på kilona så går våghelv*etet sönder så det blir måttband för hela rasket.
Meeeen, 1,5 cm minus hihii så ngt har jag gjort rätt om det inte var för att jag provade "getingmidja" när jag tog och mätte ;-) *skoja* men nojjigt blir det när man är van vid att kolla in vågresultat.

Ser att det är många som vill ha VV i stället för gi eller atkins... och tydligen inte varit nöjd med resultatet. Hmm... kan ni inte lämna en kommentar så man ser vad de var som gjorde att ni kände er missnöjd!?
Jag vill verkligen veta!
Så snälla ni som svarat på frågan kan ni inte lämna en kommentar!

Lyssna på låten medans ni lämnar en rad till mej *blink* Den är jätte mysig!
Kram och ha en fin vecka

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Omröstning

Jobbar du med positiva tankar under kostförändring?
 Jobbar?
 Ja självklart, kan man låta bli?
 Nej för helskotta, vem orkar de?
 En sak i taget, först maten sen tankarna

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12 13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29 30 31
<<< Augusti 2008 >>>

LCHF

Kategorier

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok

Vikt


Ovido - Quiz & Flashcards