Jag-Lyckas

Alla inlägg den 29 juni 2008

Av En Dag - 29 juni 2008 23:55

Fick äntligen tillfälle att hjälpa Alex med ngt! Han och hans jättegoa Sandra har fått en ny jättefin trerummare i ett hus ovanför mej.
Så nu fick jag äntligen ge han ett handtag!
De känns jätteskönt, för han är alltid en som finns tillhands när jag behöver få hjälp med ngt.
Pizza, hamburgare, dricka och godis oj, va jag har vräkt mej idag.... och allt är lovligt hihi...

Hemlagad pizza blev jag bjuden på idag av dottern och med fyra liter godis så hinner man inte så mycket mer än att bli mätt.
När jag var ute och provkörde nya bilen och klockan tickade iväg så fick jag ta till nödbromsen vid Mc Donalds för att tanka mej själv med hamburgare, annars hade de blivit svårt att få i mej alla points som måste ätas upp.
De kändes lite ovant och liiiiite syndigt fast jag vet att de är tillåtet... va märkligt de kan bli i mellan åt, när jag inte vill fuska så ska jag ändå ha lov att äta där jag tycker de känns lite fuskit.

Av En Dag - 29 juni 2008 12:39

Bland dom bästa sakerna med att det är "mitt i sommarn" är att de säljs jordgubbar till bättre pris.
Köpte fyra liter i går och har precis rensat och lagt de i en stor fin skål. De ser så inbjudande och gott ut.

Av En Dag - 29 juni 2008 09:48

Trött och svårvaknat idag... tänk va olika de är att stiga upp med solen som lockar utanför fönstret eller som nu när det är gråmulet och regnigt, det är inte precis så att jag känner mej manad att göra ngt eller att det är nå spring i benen precis.
Men ändå så kan solen kika in där bakom gardinen- jag har klivit upp på vågen som visade ett rejält minus!
De ska bli spännande att se hur det gått för F- hon har verkligen varit superduktig så det borde visa på ett jätteminus.

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Omröstning

Jobbar du med positiva tankar under kostförändring?
 Jobbar?
 Ja självklart, kan man låta bli?
 Nej för helskotta, vem orkar de?
 En sak i taget, först maten sen tankarna

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20 21 22
23 24 25
26
27 28 29
30
<<< Juni 2008 >>>

LCHF

Kategorier

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok

Vikt


Ovido - Quiz & Flashcards