Jag-Lyckas

Alla inlägg den 27 juni 2008

Av En Dag - 27 juni 2008 10:51

Tidigt i ottan så ringer mina två sockerkringlor och bjuder med mej på en morgonpromenad.
Höjden av lycka, när man är med dom man älskar mest i världen på en solig morgonpromis vid havet, när de doftar så gott att man nästan blir medvetslös :) och sen går hem och äter en varm havregröt hihihi...

Vi han med att handla innan vi gick hem. Tänk att man har hunnit med allt detta innan kl är 09.30
Härlig början på  en härlig dag!

Träffade sandra efter vägen så vi bestämde att de blir grilla och krocket i kväll... nu är jag laddad!

Av En Dag - 27 juni 2008 01:00

Lägger jag också in - Belive vinnaren.. :)

Av En Dag - 27 juni 2008 00:58

Visst vann han det här året men jag tycker att Never Let You Go är mycket bättre ..Lyssna och njut!

Av En Dag - 27 juni 2008 00:16

Sockerhjärtat och F ringde i morse och ville ha momma med in till stan, så jag gjorde mej i ordning i rasande fart eller så fort de nu går, när man är jag!
Men de blev en fin dag med dotter och dotterdotter och vi fick sällskap av brorsdotter och hennes son- ett fin samling!
Jättetrevligt och mysigt blev det - fikade och gottade oss med billiga jordgubbar och pratade bort en stund med små folket som upptäckte världen på sidan om.
Jag vaknade som en VV och går också och lägger mej som en sån!

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Omröstning

Jobbar du med positiva tankar under kostförändring?
 Jobbar?
 Ja självklart, kan man låta bli?
 Nej för helskotta, vem orkar de?
 En sak i taget, först maten sen tankarna

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20 21 22
23 24 25
26
27 28 29
30
<<< Juni 2008 >>>

LCHF

Kategorier

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok

Vikt


Skapa flashcards