Jag-Lyckas

Alla inlägg den 14 april 2008

Av En Dag - 14 april 2008 07:45

Jaa det är idag det sker.. det stora skeendet.
Till min hjälp och stöttning har jag -mysmamma- med mej. Hon ligger och trynar och sover i mysmormors säng för tillfället. Lyckligt ovetande om att det är snöiigt idag också.
Snart är det dags för frukost och vatten, det brukar få igång kroppen rejält.
De hinder jag har gjort upp för min inre syn är godis sug, kaksug, och hunger.
På bästa sätt ska de bekämpas med, vatten, promenader och umgänge och till kvällen ska de bli en varm macka eller tidigt sängående.
Det är så jag har tänkt och gjort upp om att motarbeta ev. sug.
Idag mår jag som bilden här uppe- det goda har övertaget!

Hejja mej!!!

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Omröstning

Jobbar du med positiva tankar under kostförändring?
 Jobbar?
 Ja självklart, kan man låta bli?
 Nej för helskotta, vem orkar de?
 En sak i taget, först maten sen tankarna

Kalender

Ti On To Fr
  1 2
3
4
5
6
7 8 9 10 11
12
13
14 15 16 17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28 29
30
<<< April 2008 >>>

LCHF

Kategorier

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok

Vikt


Ovido - Quiz & Flashcards