Jag-Lyckas

Alla inlägg den 22 mars 2008

Av En Dag - 22 mars 2008 14:37

Ja nog sjutton är det uppståndelsens.
Frivilligt har jag valt att inte ha för mycket med mina köttsliga syskon att göra pga olika omständigheter som att slå kilar mellan mej och resten av släkten. Ljuga om att jag går med rykten och lite annat smått och gott som man skulle kunna säga stor snaskiga saker.

Men det är påskafton så det ena valde att ringa och tala om för mej att jag är inte vattten värld.
Kul!

Då vet jag att de i alla fall fortfarande behöver min mot reaktion för att överleva. Den gav jag naturligtvis inte.
Dumt vore att lägga ved på den falnande glöden.
Men här ser jag en orsak till att tröstäta eller jag kände att jag behövde energi för att orka gå vidare.

Gjorde en annan sak i stället "-skickade ett sms där jag bad dom att inte höra av sig mer"

Av En Dag - 22 mars 2008 11:50

Att livet behöver inte vara perfekt för att vara underbart
♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Omröstning

Jobbar du med positiva tankar under kostförändring?
 Jobbar?
 Ja självklart, kan man låta bli?
 Nej för helskotta, vem orkar de?
 En sak i taget, först maten sen tankarna

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3 4 5 6 7 8
9
10
11 12 13 14
15
16
17
18 19 20
21
22 23
24
25
26
27
28 29
30
31
<<< Mars 2008 >>>

LCHF

Kategorier

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok

Vikt


Ovido - Quiz & Flashcards