Jag-Lyckas

Alla inlägg den 8 mars 2008

Mod

Av En Dag - 8 mars 2008 09:35



" Det gäller att ha mod
att vara
den man är.....
och inte tappa modet
 för att man är den
man är...! "

Av En Dag - 8 mars 2008 00:02

Dom senaste dagarna har jag varit så trött.
Vet inte om det är våren eller jag som segar ihop, igen.
Är toksugen på gott hela tiden (kroniskt tillstånd när det gäller mej) och jag gav 4 p till gott idag och åt popcorn och köpte mej en sallad.
Festade på egen hand.


Var en sväng till jobbet nu på eftermiddan och tog en promis in till stan senare men jäklar va halt det är överallt.
For som en skottspole mellan trottoarerna och försökte hej vilt att hitta ngr gruskorn att gå på.
Pelle som jag jobbar med gjorde världens halkdans men han klarade sig från att göra en rova och jag klarade mej för att skratta alltför högt he he.. tänk att det är så roligt att se ngn annan göra okontrollerbara kroppsrörelser och vifta med lemmarna och se fånig ut.
Eva skrev i morse och ville att vi skulle ut och puba i morron... får se hur de blir med det.
De går åt points till öl och säkert lite snacks också.... hmm, tål att tänkas på :)

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Omröstning

Jobbar du med positiva tankar under kostförändring?
 Jobbar?
 Ja självklart, kan man låta bli?
 Nej för helskotta, vem orkar de?
 En sak i taget, först maten sen tankarna

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3 4 5 6 7 8
9
10
11 12 13 14
15
16
17
18 19 20
21
22 23
24
25
26
27
28 29
30
31
<<< Mars 2008 >>>

LCHF

Kategorier

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok

Vikt


Skapa flashcards