Jag-Lyckas

Alla inlägg den 23 februari 2008

Av En Dag - 23 februari 2008 21:48

Vilken mysig dag.
Frukost med mina tre tjejer som jag älskar mest i hela världen. Sen kom Alex och Sandra ( mina två hjärte människor) Det är härligt att få rå om dom, Alla.
Sen tog vi en promis i solen. Kanon skönt fast halkan är JOBBIG.
A-L kom förbi och hälsade på och blev kvar ett tag, alltid lika roligt när hon kommer förbi.
Sen förbereddes de för middagen som blev supé i kväll fläskfilé och ungspotatis - sallad. MUMMS - (att följa viktväktarna är suveränt,man äter gott och blir smalare och smalare)och vi kikade på melodifestivalen...

 Rätt låtar gick vidare till Globen..Frida och BWO!

Sätter in ett kort på My- för att visa bloggvännerna äkta SKÖNHET

håll till godo med BusMy




Av En Dag - 23 februari 2008 15:02

Vi har varit ute och gått i solen Frida, My, Emelie och jag.
Stavgång och fått lite extra points för att göra det här är bara för GOTT:)
Hejja mej!

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Omröstning

Jobbar du med positiva tankar under kostförändring?
 Jobbar?
 Ja självklart, kan man låta bli?
 Nej för helskotta, vem orkar de?
 En sak i taget, först maten sen tankarna

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19 20 21 22 23 24
25 26 27 28
29
<<<
Februari 2008 >>>

LCHF

Kategorier

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok

Vikt


Ovido - Quiz & Flashcards